דבר מנהלת בית הספר, ד"ר ורד אזולאי יהב

תלמידי והורי עתיד פלמחים היקרים,

"משהו מתחיל מתגלגל ברחובות, משהו אחר יורד במדרגות

משהו קורה, תופס לו בזנב משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו,
מישהו מוכר עומד ומסתכל, אמצע הרחוב ומישהו אוכל
כמה רעשים הופכים כבר למקצב משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו"

(אילאיל תמיר)

אנו בפתחה של שנת הלימודים תשפ"ד  הבאה עלינו לטובה. אנו רוצים לברך אתכם בברכת שנה טובה ופורייה, שנה של הצלחות וניצחונות, שנה של למידה והעצמה. רוצים לומר לכם תודה על הזכות להיות שותפים בגידול ובחינוך ילדכם. אנו מבטיחים לעשות את הטוב ביותר על מנת להביא כל אחד ואחת להצלחה!

אני מבקשת להודות על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי בהובלת ובשותפות הצוות החינוכי וקהילת ביה"ס. צוות 'עתיד פלמחים' הוא צוות מאוד מגוון ויש בו שפע של זהויות, מומחיות תוכן, עולמות של עניין ומכנה משותף אחד רחב של תחושת שליחות ואמונה במעשה החינוכי המבוסס על קשר אישי מכבד ומוקיר. יחד עם זכות זאת עומדת לנגד עיני חובה ואחריות גדולה. תפקידי כמובילית דרך ב'עתיד פלמחים' למצוא את הנתיב הנכון לכל נער ונערה, לאפשר הזדמנות שווה ואמיתית לכל אחד להגשים עצמו בצורה הטובה ביותר.

'עתיד פלמחים' הוא בית חינוך שחרט על דגלו אהבה ואמונה בתלמידיו. חינוך לאהבת הארץ ומחיוביות לחברה בישראל תוך פיתוח אישי, חברתי ומקצועי של התלמידים. יחודו של בית הספר הוא במסגרת המשפחתית והקהילתית וחינוך ביחס אישי לכל תלמיד. בית הספר, שם דגש על ההתייחסות למגמות המקצוע ומקצועות הליבה כאל בסיס ופלטפורמה לפיתוח מיומנויות וכישורים בהיבט, המקצועי, האישי והרגשי אשר יאפשרו לתלמידים, אופק תעסוקתי ולימודי המותאם לעולם המתפתח והמתחדש. השנה ישלבו ילדכם עבודה לצד הלימודים, 

כל אחד במגמת הלימוד שלו ויעשירו את עצמם בקורסים מקצועיים תוך שהם ממשיכים לתרגל ולפתח את המיומנויות והכישורים הנדרשים למאה ה-21.

שיתוף פעולה טוב בין כולנו: תלמידים, הורים וצוות המורים הוא המפתח להצלחה. נאחל לכם ולילדיכם שנה מוצלחת, מאתגרת ופורייה. הנהלת בית הספר והסגל החינוכי מעמידים עצמם לרשותכם לכל דבר ועניין.

בברכה,

ד"ר ורד אזולאי יהב

מנהלת בית הספר,

עתיד פלמחים.